2 Eylül 2018 Pazar

Şiirimsilerim... (Hepsi benim bebeğim:)

GÖLGESİZ İNSANLAR

Issız adada bir ben bir martılar
Martılar bile çift uçuyor
Benimse bir gölgem var
O da akşam gidiyor!

MARTILAR

Bu simit tek başına çekilmez
Peynir de olsa, hatta çay da
O zaman bir de vapur olsa...
Ve tabii ki martılar da...

DENİZ FENERİ 1

Nazım diyordu ki
"Ben bir ceviz ağacıyım,
Gülhane Parkı'nda"
Ben de bir deniz feneriyim
"Yalnızlar Rıhtımı"nda...

DENİZ FENERİ 2

Deniz feneri gibiyim
Mağrur ama yalnız...
Herkes ışığı takip ediyor
Ama yaklaşmaya korkuyor!

DENİZ FENERİ 3

Deniz feneri gibi
Bir yanıp bir söndüm
Ama beni görmedi
Çarptı, yaraladı
Farkına bile varmadı!

DENİZ FENERİ 4

Kendini anlatan bir simge bul deseler
Deniz feneri derim.
Etrafına ışık saçmaya çalışıyor
ama yalnız...
O ışıklarla aslında yardım istediğini
kimse anlamıyor

DENİZ FENERİ 5

Bir gemi yanaştı
Deniz fenerine...
Deniz feneri sevindi
Yalnızlıktan kurtuldum diye
Gemideki biri el salladı- sonra seslendi
"Ben her ışık saçana giderim
Ama şimdi senden daha parlak
Işık saçanını gördüm"
Ve dümeni kırdı sonra
Yine kaldı deniz feneri
Yalnızlığıyla baş başa...

DEĞER BİLEMEYENLERE 1

Zamanında insanlara fazla fazla verdiğim
Ama kullanmadıkları için heba olan
"değer"leri topluyorub geri...
Tıpkı bankaların zamanında kullanılmayınca
Geri çektiği para puanlar gibi...

DEĞER BİLMEYENLERE 2

Sen birine ne kadar değer verirsen ver
O sadece "ederi" kadar...
Fazlası değil!
Gerisi hayal kırıklığı ve pişmanlık...
Fazlası değil!



1 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel ve değerli... Çzellikle; Gölgesiz İnsanlar ve Deniz Feneri 3 yüreğe çok dokunuyor. Kalemine, yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil